[20:11:04] Petr Kapitán - tatka:
Údaje v databázích obyčejně nemají pro každého uživatele stejnou hodnotu. Pro někoho
je např. důležité evidovat pouze mateřskou firmu, pro jiného i její pobočky, někdo
pracuje jen s několika údaji ke každé firmě, jiný jich potřebuje evidovat stovky. Odlišnosti
jsou nejen v důrazu na obchod a marketing, ale i v odlišnostech obchodního procesu
u jednotlivých uživatelů. Právě proto, že každý uživatel má individuální potřebu
a představu, co by mu jeho software měl nabízet, vyvinuli jsme speciální inovativní
systém, který umožní přizpůsobovat se široké škále individuálních požadavků i jejich
průběžné změně v čase.
Varianty využití u jednotlivých pozic ve firmě
PRO OBCHODNÍKY
- Rozlišení firem do vlastních skupin (kategorií)
- Evidence nabídek a jiných dokumentů
- Určení podřízených firem (poboček)
- Nastavení vlastních třídících a zobrazovacích polí, atd.
PRO OBCHODNÍ ŘEDITELE
- Přidělení určitých firem jinému obchodníkovi (předávání práce)
- Odlišení zákazníků od zbytku databáze
- Určení obchodních priorit
- Odlišení adres (např. fakturačních od korespondenčních)
- Grafické srovnání prodejů jednotlivých obchodníků (jejich výkonnost)
- Stanovení logických vztahů mezi firmami apod.
OBECNĚ PRO MANAGEMENT
- Evidence nákladů spojených se získáváním daného zákazníka
- Řízení akcí nebo projektů
- Přidělování úkolů
- Existence on-line informačního systému
- Grafické vyhodnocení jednotlivých obchodních úseků, atd.